Angielski Online

Reklama Google

Multibim - oprogramowanie Archicad

Multibim - oprogramowanie Archicad Multibim jest oficjalnym dostawca i partnerem oprogramowania Archicad Graphisoft, a także innych programów dla architektów do projektowania w technologii BIM. Firma oferuje również programy dla konstruktorów, instalatorów czy deweloperów, które poprawiają komunikację w całym procesie budowlanym. Inżynierowie i technicy Multibim projektują również swoje własne narzędzia i programy, czego przykładem jest Multibim SUN. Jest to aplikacja instalowana jako dodatek do programu Archicad wykonująca automatycznie analizę nasłonecznienia okien w dniach równonocy wiosennej i jesiennej (21 marca i 21 września) i generujący na tej podstawie raporty. Program korzysta z modelu słońca wbudowanego w Archicada oraz precyzyjnych danych długości i szerokości geograficznej oraz kierunku północy, które można ustawić ręcznie lub np. za pomocą pliku *. kmz.

Szczegóły strony multibim.pl:

Podlinkuj stronę multibim.pl:

Multibim - oprogramowanie Archicad

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny googlebot 6

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • InsERT Szczecin »

    Jesteśmy autoryzowanym Partnerem Handlowym firmy Insert. Insert to producent popularnych programów dla firm małej i średniej wielkości. Programy występują w dwóch liniach GT oraz nexo. Subiekt to program sprzedażowo-magazynowy, Rewizor oraz Rachmistrz to systemy Księgowe, Gratyfikant to narzzie kadrowo-płacowe. Wszystkie programy cieszą się uznaniem wśród swoich użytkowników. jako dystrybutor oprogramowania wprowadziliśmy specjalistyczną usługę Komako. asp. Oferujemy stały dostęp do oprogramowania w chmurze internetowej, gwarantujemy bezpieczeństwo użytkowania oraz Państwa danych. Świadczymy serwis, zarówno w siedzibie u klienta, jak również pomoc telefoniczną. dla zainteresowanych naszą usługą możliwość przetestowania przez bezpłatny okres próbny. Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

    Data dodania: 19 04 2017 · szczegóły wpisu »
  • Moduł DHL Magento »

    Magento to platforma umożliwiająca prowadzenie sklepu internetowego. Posiada mnóstwo narzędzi, które ułatwiają utrzymanie biznesu w sieci. Dla platformy tej możemy dodać wiele różnych modułów, są to między innymi: Flag Store Switcher, Birthday Coupon, Agreemants czy DHL. Dla właściwego funkcjonowania sklepu internetowo kluczową funkcję odgrywa wysyłka produktów. Moduł DHL przeznaczony na platformę Magento stworzony jest właśnie dla tego, aby dostawa sprzedanych produktów była prosta i błyskawiczna, a ponadto w odpowiedniej cenie. Dla wygody naszej oraz klientów sklepu moduł DHL daje niemało możliwości, są to: Doręczenie w godzinach 18-22, doręczenie w sobotę, opłata za pobraniem, ubezpieczanie przesyłki, zwrot potwierdzonych dokumentów, potwierdzenie doręczenia, odbiór własny, informacje przed doręczeniem. Wybierając moduł DHL na początku należy skonfigurować opcję wysyłki. Następnie należy skonfigurować stawki cenowe dla poszczególnych przedziałów wag koszyka. Umożliwia to klientom zobaczenie ceny wysyłki dla wagi produktów, które są w koszyku. Moduł DHL zapewnia szeroką funkcjonalność. Rozszerzenie umożliwia między innymi ustalenie własnego przedziału cen, ustalenie własnych nazw dla metod dostawy, wybór typu usługi przewozowej, wybór usług dodatkowych, ustalanie kolejności, w której wysyłki będą się pojawiać w sklepie, konfiguracja cennika, wybór daty nadania przesyłki, dodatkowy komentarz do wydruku na liście przewozowym, wybór typu przesyłki, ustalenia wymiarów i wagi paczek.

    Data dodania: 20 04 2017 · szczegóły wpisu »
  • Network Masters - Szkolenia komputerowe VBA »

    Network Masters w swojej ofercie posiada szkolenia z pakietu Office. Możemy wybrać się na kurs Excel na różnych poziomach zaawansowania, Szkolenie MS Access bądź MS Access VBA, MS Outlook lub Szkolenie Word. Kursy te skierowane są do tych którzy chcą się nauczyć obsługiwać programy biurowe bądź na nich pracują. Visual Basic z kolei jest w głównej mierze do pracowników firm, którzy chcą poznać ogólne zasady kodowania algorytmów w Excelu. Kurs Excel VBA, pozwoli uczestnikom poszerzyć ich zasób wiedzy z zakresu programowania.

    Wszystkie kursy odbywają się w formie warsztatów otwartych bądź zamkniętych na miejscu u klienta w małych grupach do maks 10 uczestników. Pozwala to na lepszą przyswajalność wiedzy uczestników. Dodatkowo po każdym szkoleniu otrzymują Państwo certyfikaty ukończenia kursu.

    Data dodania: 28 06 2017 · szczegóły wpisu »
  • Program do wystawiania faktur z dużą funkcjonalnością na Windows »

    Wiele osób, które z Internetem mało mają wspólnego, boją się korzystać z elektronicznych narzędzi pracy. Niepotrzebnie! Dziś program do faktur macOS, to przede wszystkim możliwość korzystania z dogodnych rozwiązań, jakie dla właścicieli małych firm są rzeczą niebywale ważną. Jeśli ktoś obawia się, gdzie znajdują się takie wystawiane w programie faktury, uspokajamy- wszystko ma swoje miejsce w elektronicznym archiwum, do którego mamy w każdej chwili podgląd. Możemy edytować, zapisywać w formie PDF, możemy wysyłać klientom. Jeśli więc program do wystawiania faktur, to przede wszystkim duża szansa na to, by być w pełni do dyspozycji klientów, by stawiać na wygodę i komfort użytku, by w końcu oszczędzać czas i pieniądze, które są dla nas niebywale ważne. Zalet korzystania z programów tego typu jest naprawdę co nie miara.

    Data dodania: 19 08 2017 · szczegóły wpisu »
  • dobry serwis zasilaczy ups »

    Działające systemy zasilania awaryjnego, są szalenie ważne szczególnie w epoce komputeryzacji. Nieoczekiwana awaria systemu jest w stanie donieść duże straty, o czym mogli się przekonać Ci mniej przezorni. Przedsiębiorstwo Comex istnieje na rynku już od ponad 30 lat, gwarantując tym samym solidność zasilania awaryjnego. Zasilacze ups doskonale ochronią Twoją firmę przed zatrzymaniem linii produkcyjnej, oraz utratą cennych danych. Systemy zasilania awaryjnego Comex, charakteryzują się wspaniałą opinią, nawet w największym stopniu oczekujących klientów. Poprawnie dobrane zasilacze są niezbędne do ochrony Twojej firmy. Na stronie naszej firmy, znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, i również dokładne opisy, jak i działanie towaru. Pod nr. kontaktowym otrzymasz też niezbędna pomoc w razie jakichkolwiek wątpliwości.

    Data dodania: 27 05 2018 · szczegóły wpisu »
  • archiwizacja dokumentów »

    Okazuje się, że archiwizacja dokumentów wcale nie powinno być trudna, wystarczy zaznajomić się z programem specjalistycznym ELOoffice. Jest on dedykowany dla każdego przedsiębiorcy, który nie ma czasu ani nie potrafi zajmować się wytwarzaną dokumentacją, która niebezpiecznie narasta codziennie. Dzięki ELOoffice praca z dokumentami może być łatwa i również przyjemna, a posiadając wszelkie dokumenty pod ręką oszczędzamy swój czas i również nerwy. Program oferowany jest w 12-miesięcznym abonamencie, którego całkowity koszt jest znacznie niższy niż zatrudnianie archiwisty, trzymającego pieczę nad dokumentacją. ELOoffice jest nieskomplikowany w obsłudze oraz wcale wymaga kierunkowej wiedzy z zakresu zarządzania dokumentacją, prócz tego pozwala na realizowanie archiwizacji zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Otóż to dzięki ELOoffice chronimy środowisko oszczędzając papier a także możemy mieć pewność, że nie zagubimy już żadnego dokumentu!

    Data dodania: 14 07 2018 · szczegóły wpisu »
  • Oprogramowanie dla firm »

    Firma INFOKRAK stworzyła program ERP, którego realizacją jest system obsługujący bez liku dziedzin działalności przedsiębiorstw. Wyróżnić można w tym także: moduł księgowości, finansów, kadr, płac, środków trwałych. Firma obsługuje Jednolity Plik Kontrolny, e-Deklaracje, drukarki a oprócz tego kasy fiskalne, skanery kodów kreskowych a także QR. Oprogramowanie można obsługiwać zdalnie poprzez sieć. Jeśli chcesz posiadać lepszy program w swoim przedsiębiorstwie, księgować wykorzystując wzorce księgowań, mieć kontrolę zgodności pomiędzy poszczególnymi modułami, wykorzystywać czytniki kodów a oprócz tego foldery dyskowe połączone z danymi programu, to coś zdecydowanie dla Ciebie. Program dla firm można pobrać w wersji demonstracyjnej. Kolejną zaletą jest rozliczanie produkcji, a także automatyczny import wyciągów z systemów bankowych.

    Data dodania: 28 07 2018 · szczegóły wpisu »
  • Program pit 2019 ułatwi rozliczyć podatek »

    Choć nikt z nas za tym nie przepada, należy to do naszych obowiązków, od których nie można się wymigać. Mowa rzecz jasna o rocznym rozliczeniu pit 2019, które co roku wywołują rozdrażnienie u dużego grona obywateli. Nie dość bowiem, iż przez dwanaście miesięcy trzeba oddawać część zarobionych przez nas pieniędzy, to później należy się z tego rozliczać, trwoniąc czas na uzupełnianie kolejnych druków. Na szczęście wymyślono specjalne narzędzia, umożliwiające szybkie i łatwe rozliczenie podatku dochodowego pity 2019 / pity 2020.
    Dzisiaj aplikacje komputerowe tego typu posiadają stale zwiększające się grono zwolenników, którzy zgadzają się, iż rozliczanie pit 37, pit 36 i innych pit 2019 / pit 2020 jest przy ich użyciu zdecydowanie łatwiejsze.
    Oczywiście program pit 2019 Format https://www. pit-format. pl nie może nas w zupełności wyręczyć w tym zadaniu, lecz na pewno okaże się ogromnie pomocny. Jego podstawową zaletą jest to, że posiada wszystkie wymagane druki i załączniki by rozliczyć podatek. Szybko odnajdziemy zatem ten formularz, z jakiego musimy skorzystać, a jeżeli będzie nam to potrzebne system podpowie nam, w którym miejscu należy wpisać określone informacje.
    Warto także podkreślić, iż program pit 2019 Format jest stosowany przez liczną grupę profesjonalistów, pracujących chociażby w kancelariach podatkowych. Jest to bardzo istotna rekomendacja, gdyż dzięki temu posiadamy pewność, iż korzystamy z dobrego produktu. Dodatkowo, program ten jest na bieżąco aktualizowany tak by w każdej chwili był zgodny z nowelizowanymi przepisami. Nie będzie więc kłopotu z tym, iż któryś formularz pit 2019 okaże się nieważny, a my będziemy musieli znów zmagać się z kolejnymi rubrykami. Program pit 2019 jest na pewno wart wypróbowania, bo może stać się ogromnie ważnym elementem naszego rozliczenia pit 37, pit 28 jak i pozostałych pit 2019. To kapitalny sposób by szybko i prawidłowo rozliczyć podatek.

    Data dodania: 09 11 2019 · szczegóły wpisu »
  • Specjalistyczny serwis komputerowy Trójmiasto »

    Branża informatyczna to nasza pasja. A oprócz tego to właśnie nią pragniemy się dzielić. Znając doskonale potencjał, jaki w niej drzemie, wykonujemy usługi, które pozwalają naszym klientom czerpać z jej możliwości. Tym, którzy chcą za pośrednictwem internetu promować swoje usługi, czy sprzedawane towary, proponujemy profesjonalne strony www. Tym, którzy {utracili|stracili| dane, polecamy ich odzyskiwanie. A tym, którym wysiadł komputer, proponujemy serwis laptopów. Przy tym, o ile macie Państwo jakiekolwiek wymagania związane z usługami informatycznymi, w naszej ofercie znajdziecie na nie odpowiedź. A jeśli wyłącznie będzie taka możliwość, do pracy przystąpimy natychmiast, w systemie współpracy zdalnej. Nasze doświadczenie oraz zaplecze są przeciwnie zaś gwarancją, że zlecone zadania realizujemy błyskawicznie, sprawnie a także zupełnie profesjonalnie.

    Data dodania: 26 10 2019 · szczegóły wpisu »
  • Kiosk sprzedażowy »

    Videofonika to spółka mająca w ofercie, własne dzieła sięgające znacząco w przyszłość. Przedstawia zainteresowanym konsumentom na całym świecie niepospolite metody uwzględniające wykorzystania technologii dotykowych i multimedialnych, uwzględniające ich jednostkowe potrzeby. Już dziś takie produkty jak nakładki dotykowe V-SKIN czy monitory dotykowe V-SCREENS spotkać można w wielu powszechnie dostępnych miejscach takich jak kina, muzea, hotele czy galerie handlowe. Oferowane dla bardziej wyrafinowanych klientów ściany termoaktywne V-Wall o przekątnej nawet do 300”, zmontowane z bezszwowych ekranów LCD, znajdujące z reguły zastosowanie w studiach TV czy na uczelniach, umożliwiają na interaktywność z obrazem dla grupy osób w tym samym czasie. Wwersji mobilnej ściany te wykorzystywane są na koncertach, konferencjach, targach, wiecach i różnego rodzaju iventach tworząc trwale zapisane przyżycie. Wśród asortymentów firmy Videofonika występują też dotykowe stoły multimedialne V-TABLE czy spełniające role usługowe V-KIOSKI, bardzo pożądane w supermarketach, sklepach budowlanych oraz na dworcach i lotniskach jak też w innych lokalizacjach gdzie samoobsługowo jest możliwość zapłacić i wydrukować fakturę, zakupić bilety, dokonać rezerwacji, a nawet samodzielnie zameldować i wymeldować się z hotelu.
    Sugestie projektowe firmy Videofonika, wykonywane na całym świecie, to najwyższej próby dzieła i najnowsze technologie dobrane do wymogów i zasobów finansowych zainteresowanych konsumentów.

    Data dodania: 25 08 2021 · szczegóły wpisu »
Pozycjonowanie Kraków